sobota 28. septembra 2013

Autumn is coming...

Ahojte,takže tento článok je venovaný práve jeseni.
Je koniec septembra, jeseň už prichádza. Ja na jeseni/podzimu mám rada napríklad to že sa začínajú nosiť svetre,šály a podobne,začínajú padať listy je krásna príroda. Je nádherné sa prechádzať po parku plnom jesenných farieb.Osobne ja mám strašne veľa svetrov a podobného jesenného oblečenia.
Čoskoro sa chystám na veľké nákupy,určite vám všetko pofotím čo si kúpim. Soon :)
Podľa mňa je jeseň a zima také svetrové počasie pretože skoro všetci nosia svetre. :3
Ak máte nejaký nápad o čom by som mala napísať alebo podobne napíšte do komentára:)
Čo máte radi vy na jeseni? :)












5 komentárov:

  1. Krásnej článek.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám ráda podzim jak kvůli přírodě a všem těm barevným listům, tak taky kvůli módě. Miluju delší svetry a šály :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super článok :)


    zájdi na môj blog http://dominicaromancikova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbožňujem tvoj blog!

    OdpovedaťOdstrániť